راهنمای سفر با اتوبوس و خرید بلیط

 

بلانیان افزود: ۹۰ درصد تصادفات در جاده‌های خور و بیابانک خستگی و توجه نکردن به جلوست که از رانندگان انتظار می‌رود به هنگام رانندگی از هوشیاری کامل برخوردار باشند و به نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنند.

 

تردد شبانه اتوبوس،کامیون و تریلرهای حامل سنگ در جاده‌های منتهی به خور و بیابانک در شرق استان اصفهان تا پایان شهریور امسال ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز به ایرنا، فرماندار خور و بیابانک اظهار کرد: تردد اتوبوس با مبدا یا مقصد استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و انواع کامیون، کامیونت و تریلر به‌ویژه حامل‌های سنگ از ساعت ۲۰ تا شش صبح در جاده خور به طبس و خور به جندق و بالعکس تا پایان شهریور ممنوع است.

عباس بلانیان با بیان این‌که برای تردد اتوبوس‌های مسافربری مسیر گرمسار در نظرگرفته شده است، افزود: تردد انواع حامل‌های مواد سوختی و خطرناک نیز از ساعت ۲۴ تا شش صبح تا پایان شهریور فقط با دو راننده دراین جاده امکان دارد.

وی اغلب جاده‌های برون شهری خور و بیابانک را دو طرفه عنوان کرد و ادامه داد: این ممنوعیت هرساله در ایام تعطیلات نوروز و روزهای پایانی تابستان در جاده‌های شهرستان اجرا می شود. 

فرماندار خور و بیابانک همچنین گفت: مهم‌ترین علل تصادفات در جاده‌های خورو بیابانک توجه نداشتن به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

بلانیان افزود: ۹۰ درصد تصادفات در جاده‌های خور و بیابانک خستگی و توجه نکردن به جلوست که از رانندگان انتظار می‌رود به هنگام رانندگی از هوشیاری کامل برخوردار باشند و به نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به دو طرفه بودن جاده‌های خور و بیابانک و کویری بودن آن، اگر استراحت و توقفی صورت نگیرد خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان حوادث تلخ و ناگواری هم‌چون واژگونی و تصادف‌های منجر به فوت را به دنبال دارد.

فرماندار خور و بیابانک گفت: روزانه ۱۰ هزار دستگاه خودروی سواری و حدود ۴۰۰ دستگاه تریلر حامل سنگ از جاده‌های خور و بیابانک عبور می‌کنند.

شهرستان خوروبیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
مجید مجیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی