راهنمای سفر با اتوبوس و خرید بلیط

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: متاسفانه مسافران در مسیر میدان آزادی به خاطر اینکه سریع‌تر به مقصد برسند تمایلی به استفاده از اتوبوس ندارند.

 

 

امیر جمشیدنژاد اظهار کرد: متاسفانه تصاویری از ازدحام مسافر در ساعات ابتدای غروب روز –شنبه ۲ شهریورماه- در میدان آزادی از طریق شبکه‌های مجازی پخش شده که در این تصاویر ازدحام شهروندان و ورود به محل تردد خودروها باعث ترافیک شده بود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: ازدحام مسافر در ساعات ابتدای غروب در اکثر مسیرهای سطح شهر امری طبیعی است که اکیپ نظارت این سازمان در اکثر خطوط بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهایی که در اوایل شب شاهد افزایش مسافر هستیم مسیر میدان آزادی به سمت شهرک بهاران است، تصریح کرد: طولانی بودن مسیر میدان آزادی تا شهرک بهاران باعث شده تاکسی‌ها در حین حرکت به سمت شهرک بهاران به علت طولانی بودن مسیر و همچنین ترافیک شدید در حین بازگشت با تاخیر مواجه شوند.

جمشیدنژاد ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان و تسریع در جابه‌جایی مسافر علاوه بر پنج دستگاه اتوبوس مسیر شهرک بهاران که در ایستگاه میدان آزادی مستقر هستند، ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۱ و ۳۰ دقیقه نسبت به جابه‌جایی مسافر در میدان آزادی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: متاسفانه مسافران در مسیر میدان آزادی به خاطر اینکه سریع‌تر به مقصد برسند تمایلی به استفاده از اتوبوس ندارند.

وی اظهار کرد: ازدحام مسافر و مسدود کردن مسیر تردد خودروها باعث ایجاد ترافیک شده و مانع از خدمات‌رسانی لازم در این مسیر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
مجید مجیدی

سنندج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی