راهنمای سفر با اتوبوس و خرید بلیط

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۳۰ ب.ظ

اتوبوسرانی تهران آماده خدمت رسانی از ماه مهر است

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه با اشاره به خدمات ارائه‌شده به سرویس مدارس گفت: امسال به ۶۰ مدرسه استثنایی سرویس‌رسانی خواهیم کرد.همچنین به ۱۶۹ موسسه آموزشی و درمانی نیز توسط سامانه جانبازان و معلولین نیز سرویس‌رسانی می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: برنامه زمان‌بندی جدیدی با توجه به افزایش تقاضای سفر و کاهش سرفاصله‌های اعزام اتوبوس، ارائه می‌شود.

 

آقای پیمان سنندجی با بیان اینکه در مهرماه با افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافر روبرو هستیم، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه و به منظور تأمین نیاز‌های حمل و نقلی دانش آموزان برای عزیمت به مدرسه و مراکز آموزشی، در تمامی مناطق شهرداری برای راه‌اندازی اتوبوس مدرسه با نصب لوگوی ویژه مدارس اقدام شده است تا در ساعات آغاز و تعطیلی مدارس، سرویس‌رسانی انجام شود.

وی گفت: برای سهولت تردد و آرامش خاطر دانش آموزان، در طول مسیر این خطوط، ایستگاه‌هایی مشخص‌شده که تنها ویژه خط اتوبوس مدرسه است و برای پیاده و سوار کردن دانش آموزان استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اظهار کرد: اشتغال حداکثری ناوگان و لغو مرخصی‌های غیرضروری، استقرار عوام نظارتی در مکان‌های پرمسافر و گلوگاهی شبکه از دیگر برنامه‌های ناوگان اتوبوسرانی برای تردد آسان‌تر دانش آموزان و دانشجویان است.

آقای سنندجی با اشاره به نظارت از طریق سایت نظارت تصویری و انتقال مشکلات به مسئولان حوزه ترافیک در این ایام تأکید کرد: اعلام موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه به مرکز کنترل ترافیک از موارد پیش‌بینی‌شده برای این روزهاست، همچنین در این مدت، همه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های زیرپوشش، نظافت شده و همه مراکز فرهنگی (دبستان، دبیرستان، دانشگاه، آموزشگاه و ...) به تفکیک تعداد مدارس زیرپوشش هر سامانه شناسایی‌شده است تا هماهنگی لازم با مسئولان مراکز آموزشی برای اعزام اتوبوس هم‌زمان با تعطیلی این مراکز و ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم شود.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه با اشاره به خدمات ارائه‌شده به سرویس مدارس گفت: امسال به ۶۰ مدرسه استثنایی سرویس‌رسانی خواهیم کرد.همچنین به ۱۶۹ موسسه آموزشی و درمانی نیز توسط سامانه جانبازان و معلولین نیز سرویس‌رسانی می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۴
مجید مجیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی